Lifting powiek plazmą

Co to jest PLASMAGE?

PLASMAGE to urządzenie medyczne wytwarzające plazmę – zjonizowane powietrze. Plazma „odparowuje” zmiany z powierzchni skóry. Dzięki temu Plasmage jest doskonałą alternatywą dla zabiegów chirurgicznych przy usuwaniu nadmiaru wiotkiej skóry czy zmian skórnych.

Na czym polega zabieg?

Przed zabiegiem na leczoną okolicę nakładany jest krem znieczulający, a następnie wykonywane jest znieczulenie nasiękowe (drobne zastrzyki). Dzięki takiemu przygotowaniu zabieg jest całkowicie niebolesny nawet w okolicy oczu.

Następnie lekarz „odparowuje” zmiany prowadząc końcówkę urządzenia tuż nad powierzchnią skóry bez jej dotykania. Po zabiegu pojawia się obrzęk trwjący około 3 dni i liczne drobne strupki odpadające samoistnie po około 7 dniach. Na strupki nie należy nakładać makijażu.

Urządzenie liftingujące Plasmage

Zastosowanie

• nieinwazyjna plastyka powiek górnych i dolnych,
  • likwidacja „zmarszczek palacza”,
  • usuwanie brodawek i włókniaków,
  • usuwanie kępek żółtych na powiekach,
  • redukowanie przebarwień skóry,
  • redukowanie blizn i rozstępów,
  • leczenie blizn potrądzikowych.

Przeciwskazania

• ciąża
  • karmienie
  • infekcje
  • choroby autoimmunologiczne
  • rozrusznik serca i inne wszczepione aparaty elektroniczne

Efekty zabiegu PLASMAGE

Pierwsze niewielkie efekty można zauważyć tuż po zabiegu. Na końcowy efekt trzeba poczekać około 2–3 miesiące, wtedy można ewentualnie wykonać drugi zabieg. Rezultaty zabiegu obkurczenia wiotkiej skóry utrzymują się około 2 lat.